29 June 2013

Genap 2 tahun pahit manis ,suka duka

Dulu...
hari-hari sunyi ku lalui tanpa nafas rindumu
hidup ini rasa hampa tanpa senyuman darimu
diri ini lemah tanpa jiwa kasih mu
langkah ku gelap tanpa lentera cintamu

Kini...
kau buat aku yakin untuk melangkah
kau beri aku segenggam harapan baru
kau warnai hariku dengan pelangi cintamu
kau hapus tangisku dengan hujan kasihmu

cinta adalah keikhlasan
cinta adalah keindahan
cinta adalah saling mengerti
dan cinta tak pernah salah
banyak sudah cerita antara kita..
tentang sedih juga bahagia ..
aku bahagia kau selalu ada
hingga kini kita masih bersama ..


wahai angin, sampaikan salam ku padanya
katakan bahwa aku sangat merindukannya
dalam setiap doa selalu ku sebut cinta untuknya
dan kuingin dia selalu mencintaiku, dimanapun dia berada




HAPPY ANNIVERSARY YANG KE-2 SAYANG ! 

ALHAMDULLILAH
Macam tak sangka je.. Pejam celik,pejam celik dah 2 tahun. macam-macam kami lalui bersama,tipu laa.. saya cakap sepanjang hubungan kami ni takde bertelingkah, salah faham , menangis , rajuk merajuk.tuh semua asam garam dalam hubungan, Apa yang penting ikhlas,jujur,percaya antara satu sama lain kan. takde semua tu tak best jugak kan , takde la adegan pujuk memujuk macam dalam drama TV3 kan.. hehe :)

Sejujurnya , apa yang saya rasa ialah saya sayang sangat cik pokwe tersayang nih.. saya harap perasaan tu akan kekal sehingga akhir hayat..cewahhhh...jiwangnyaaa!!! ^-^



No comments: