30 October 2012

saya ada.. awak ada?

Terima Kasih kepada semua Kawan-Kawan, Bos , Lecturer , Adik-adik , Makcik , Pakcik ,Kakak ,Cousin yang mengucapkan & mendoakan hari kelahiran saya yang ke-22 semalam,ada yang wish di
BBM , TWITTER , FACEBOOK , WHATSAPP , MESSAGE . Hidup macam seorang artis sekejap.HAHA..Macam-macam ucapan korang yang membuatkan saya tersenyum sorang-sorang bagai orang kurang siuman. :)

saya juga ingin mohon maaf kepada TIMELINE yang tak sempat saya reply. Apa-apa pun saya mengucapkan terima kasih. 




Tak sangka saya dapat kek dari yang tersayang 
Ahmad Aizat Mohamad Puzi.
bukan setakat kek chocolate indulgence jer tau...dapat jam sekali ok..


love u so much dear!!...tiap saat hati rin hanya untuk b muahh ^_^


Pada Abang saya juga Khairul Ariffin b Sabri, Tak sangka berminggu abang bertukang kat belakang rumah , tengah panas & berhujan, hanya kerana nak buat cage besar untuk pets saya cici (Sugar Glider)..hahaha...
sumpah saya sangat-sangat terharu dan terkejut apabila buka pintu depan rumah nampak semua nih .


 Terima Kasih Banyak-banyak abang :')

*saya mendoakan kesejahteraan hidup anda semua.. AMIN




No comments: