28 June 2012

Happy Anniversary SAYANG!!!



p/s: entri jiwang karat, taknak muntah hijau tak payah baca :)



29 JUNE 2011. Tak sangka setahun dah berlalu. how time flies o.O Means dah setahun aku bersama si dia. happy anniversary to my twinkle of my eye and the person who i love from the bottom of my heart!, Ahmad Aizat Mohamad Puzi. you've been an awesome boyfriend, guide, support system and ofcos my bestfriend ever. A zillion thanks for being there for me! my love for you will never cease and for sure you'll owez be the one for me! After all, you'll share all you have with me rite? tehee ^^ *mood: OH MY ENGLISH!!* :) 


Soo eksaited nak wat entri ni sampai terawal sehari. hehe. tape je kan? i make this entry special for you. this is our memories sayang. terlalu banyak kenangan sampai tatau nak citer per. hikhik.. maybe nebes kot. *nebes la sangattt ^^. awak, saya pasang lagu jiwang tau nak tulis entri ni. yupp.! mood: what are words :') kita tak cam kapel laen yang tiap tiap hari jumpa. kita tak cam dorang, kita sederhana jauh! jumpa seminggu sekali jer.. tapi saya dah biasa awak pun sama kan? "distance never seperates two hearts dat really care". im trust you. dats it. sebab tu kita kekal sampai sekarang. Saya tak marah dengan sapa awak berkawan, saya tak control hidup awak im an easygoing person. kalau orang lain mesti merajok spuloh hari spuloh malam bila bf dorang kuar lepak ngan kawan kawan pompuan.#juz cemburu cikit jer.. tapii saya tak kisah sebab tu kawan awak but im your lover. kalau merajok pun, saya merajok tak lama kan? dua jam dah ok balik. hehe.


saya happy tengok ramai kawan kawan yang olredi engaged, ke jinjang pelamin pun sudah. awak tanya saya bila nak bertunang? tipu la kalu hati saya tak terdetik langsung kan? siyes saya jeles ngan dorang. but im not ready yet. a lot of commitment bila kita melangkah ke dunia tu. saya dah bahagia camni. tunggu saya betul-betul sedia dulu, balas jasa mak ayah baru pikir pasal ni. awak the only one anak lelaki lam family awak. awak dah banyak tanggungjawab. family are more important than me. pasal saya awak tolak ke tepi dulu. ada jodoh tak kemana jugak kan? saya harap saya la tulang rusuk kiri awak. :'( . saya boleh tunggu dua tiga tahun lagi. hehe. dua jam nak kawin pun boleh tunang lagi. satu hari dapat dua cincin, how cool is dat kan sayang?


kita memang sehati sejiwa. tapii bab makan kita memang tak sehaluan. tehhee^^. pe yang awak suka makan sumer saya suka tapi pe yang saya suka awak tak suka. awak terlalu pelik bab makan nih,awak tak makan daging,tak makan ikan,tak makan durian.. kalau makan alamatnya menangis la kan? hehe. awak tahu sumer fevret food saya. awak, saya tak suka makan sayur, pasni jangan paksa kita makan sayur lagi tau,but Baskin Robbins sure saya boleh makan! and setiap kali kuar makan, mesti saya makan tak habis and awak mesti tolong habiskan. hehe.

awak, thanx tau sebab awak sentiasa ada dengan saya. tyme saya hepi, sedih, takut etc. awak tempat saya luahkan sumer problem saya. saya terjage dari tidur tengah malam buta pun stil bagitau kat awak. #melampaugiler. And awak tak penah jemu tak penah bosan dengan saya. saya cepat melenting, selalu sakitkan hati awak. sory tau! nanti saya belanja movie nak? ^_^. and sebab awak jugak saya bersemangat nak cari kerja and make my parents proud wif me. saya selalu g interview tapi gagal, awak bagi semangat kat saya not to easily give up.. thanx awak!




awak suka nyanyi depan saya. lam kete, awak tak bagi saya pasang lagu kuat kuat sebab nanti tak dengar sore awak yang 'sedappp' giler tu kan? hehe. awak, ingat tak lagi our first song? kalau tak ingat, konpem awak dah tua! huu. kita minat lagu yang sama kan sayang? O.o

k la awak, saya dah penat taip entri panjang-panjang. #kidding ^^. hope we will last forever. love u always Sayang. :'). and again, happy 1st anniversary.!


adiOs amigos!~




No comments: