28 September 2012

I NEED SOME SPACE TO BREATH!!!


Ya Allah...
Kenapa aku tak tenang??? berserabutnya kepala....
Tension + Headache + Sad + Down + Scared + Frustrated + Lonely... 
aishhhhh... hormon yang sungguh tidak stabil!!!


Bila kita rasa semua yang kat atas tu..rasa nak nangis pon ada... rasa nak lari jauhhhhhhhhh dari dunia ni pon ada... rasa nak mati pon ada... semua ada!!!
I know that I am not Perfect... Bukan baik sangat macam bidadari... but i know who am I???


Apa aku nak buat nih??? kenapa aku rasa macam nih? normal ke apa yang aku rasa nih atau nih semua bisikan syaitan yang mmg kerjanya nak menyesatkan umat Nabi... Ya Allah aku merayu padamu...Kau berikan lah aku petunjuk. Lindungi lah aku dari segala perkara yang tidak elok dan kau restuilah perjalanan hidup ku ini.


Cukuplah + - setahun aku diuji dengan bermacam2 ujian... Aku tak mampu lagi diuji. Sesungguhnya aku memang lemah... lemah untuk mengharungi segala ujianmu Ya Allah...
Sekarang baru aku tahu... hidup memang umpama roda.. dulu..aku tak pernah rasa down macam nih.. aku seorang yg sangat bersemangat untuk hidup... Aku seorang yang bahagia dengan kehidupanku.. tapi kini??? haishhhhhhh... aku diuji... baru aku sedar... sekejap jek Tuhan nak tarik balik segala apa yang dipinjamkan kepada kita... harta benda, kebahagiaan, kerjaya atau nyawa sekalipon... dengan kehendaknya sekelip mata segala boleh berubah.
Nauzubillahhhhhh... 



No comments: